T’oferim una tarifa de llum indexada al mercat energètic, cosa que significa que la teva factura s’adaptarà als preus del mercat en temps real. A més, compensem el 100% dels teus excedents amb la nostra bateria virtual.
T’oferim una tarifa de llum indexada al mercat energètic, cosa que significa que la teva factura s’adaptarà als preus del mercat en temps real. A més, compensem el 100% dels teus excedents amb la nostra bateria virtual.
o truca’ns al 679 40 00 40
Energia 100% d’origen renovable
Descobreix una forma més sostenible de consumir energia. La nostra tarifa ofereix energia renovable certificada amb garantia d’origen, la qual cosa et permet reduir les teves emissions de CO2 i contribuir a tenir cura del medi ambient.
Màxima transparència
Volem que tinguis claredat en la teva factura de la llum. Amb la nostra tarifa indexada al mercat, podràs veure el cost real de subministrament de la teva energia i la nostra quota de gestió (3,99 € / mes), sense sorpreses ni costos ocults. T’oferim total transparència perquè estiguis informat en tot moment.
Sense permanència
Creiem en el nostre servei i volem guanyar-nos la teva confiança. Per això, no et demanem cap permanència. Pots quedar-te amb nosaltres simplement perquè t’oferim un servei de qualitat i atenció personalitzada.
Bateria virtual
Si ets autoconsumidor, volem maximitzar els teus beneficis. Afegeix el nostre servei de bateria virtual a la teva factura sense cost addicional i podràs compensar el 100% dels teus excedents d’energia. Aprofita al màxim la teva producció renovable i obté un major retorn de la teva inversió.
Acumula els teus excedents en la nostra bateria virtual i compensa l’import a la teva factura quan vulguis. Sense caducitat.
Utilitza l’energia que genera la instal·lació de la teva segona residència a la teva residència habitual.
Queda’t amb nosaltres pel nostre servei de qualitat i atenció personalitzada
És normal tenir dubtes. Per això, t'animem a continuar llegint i descobrir les preguntes més freqüents que rebem.
Són peatges regulats pel Govern i la CNMC que paguem tots els consumidors per utilitzar les xarxes de distribució i transport. L’import varia en funció de la potència contractada i la tensió del subministrament.
Els peatges es conformen per dos costos principals:
Es poden oferir les següents:
Encara que nosaltres et venem l’electricitat, sempre hi ha una empresa que és la propietària de les línies elèctriques que transporten l’electricitat al teu punt de subministrament. Per aquest servei cobren uns peatges d’energia i potència (el peatge d’accés), integrats en la teva factura elèctrica, i que són els mateixos per a tots els consumidors domèstics. Per aquest motiu, en la teva factura apareix el nom de la nostra comercialitzadora i de la distribuïdora
L’empresa distribuïdora és l’encarregada de garantir la qualitat del subministrament elèctric, per la qual cosa serà ella qui hagi de resoldre el problema. En la mateixa factura apareix el número de telèfon gratuït de la distribuïdora per a reportar la incidència. Allà, et donaran un número d’incidència que serà molt important perquè posteriorment puguis continuar fent la reclamació. No obstant això, si veus que no trobes solució, també pots cridar-nos i nosaltres contactarem amb l’empresa distribuïdora per a fer-los saber la incidència.
De cap manera! La comercialitzadora sol·licitarà a l’empresa distribuïdora l’accés al teu punt de subministrament una vegada s’hagi signat el contracte. Mentre s’activa el mateix, continuarà subministrant l’energia la teva comercialitzadora actual. El canvi de comercialitzadora es farà sense que tinguis cap afectació.
El Codi Universal de Punts de Subministrament (CUPS) identifica la teva instal·lació de manera única davant la distribuïdora. Ho pots trobar en la teva factura. És com si fos el DNI del teu punt de subministrament i és el número que necessitem per tal de donar-te d’alta com a client.
El Codi de Classificació Nacional d’Activitats Econòmiques (CNAE) permet la classificació i agrupació de les unitats productores segons l’activitat que exerceixen de cara a l’elaboració d’estadístiques. És obligatori indicar el CNAE en aquells contractes on el propietari és una raó social o empresa.
La zona única de pagaments en euros (SEPA pel seu acrònim en anglès) és l’àrea en la qual ciutadans, empreses i altres agents econòmics poden efectuar i rebre pagaments en euros dins i fora de les fronteres nacionals d’Europa, amb les mateixes condicions, drets i obligacions; independentment del lloc en el qual es trobin. Des de l’1 de febrer de 2014 tots els pagaments domiciliats hauran d’anar acompanyats de la signatura d’un document SEPA.
El CUPS apareix sempre escrit en la teva factura d’electricitat. Si encara no tens electricitat, has de sol·licitar l’alta del Servei i el codi CUPS a la distribuïdora de la teva zona.
Sí, sempre i quan que siguis el titular.
No en té cap, és gratuït. La teva distribuïdora podria facturar alguns costos regulats en el BOE en cas de sol·licitar un canvi de tarifa o de contractar més potència, per exemple. Si fos així, s’inclouria dins de la següent factura.
Generalment, el canvi de comercialitzadora pot trigar 15 dies en tarifes d’Alta Tensió i fins a 30 dies en tarifes de Baixa Tensió. No obstant això, intentem que aquests terminis siguin tan reduïts com sigui possible.
La potència contractada ha d’adequar-se el màxim possible a la potència que necessitis. Si la potència contractada és insuficient, es corre el risc que saltin els ploms. Per contra, si la potència contractada és excessiva, s’estarà incorrent en un sobrecost.
Si ja ets client i vols canviar la potència contractada, posa’t en contacte amb nosaltres per telèfon trucant al 679 40 00 40 o per correu electrònic a hola.energia@solideo.es
Tant la sol·licitud de pujada de potència com de baixada tenen un cost que ens repercutirà la distribuïdora de la teva zona i que et traspassarem. I, per descomptat, sense cap cost de Solideo Energy per la gestió.
La factura és mensual. El dia concret d’emissió depèn del cicle de lectura de la teva distribuïdora.
Fàcil! Dins de la teva àrea de client de la nostra web. Allà trobaràs tota la informació referent a la teva facturació.
Pots enviar-nos les teves consultes a través de l’Àrea de Clients d’aquesta web o trucant al nostre Departament d’Atenció a l’Usuari.
Nosaltres comencem a subministrar-te l’electricitat quan la teva distribuïdora realitzi la pròxima lectura del teu comptador i ens informi d’aquest fet. És a dir, és possible que rebis fins a dues factures més de la teva companyia actual.
La factura recull altres costos que no guarden relació directa amb el subministrament d’electricitat com, per exemple: impostos directes i indirectes, subvencions, càrrecs i pagament del dèficit de tarifa.
Actualment, es paguen dos tipus d’impostos:
El dèficit de tarifa és la diferència entre el cost real de produir, distribuir i lliurar l’electricitat i el preu pagat pels consumidors a través de la factura de la llum, que és menor i, per tant, no cobreix aquests costos reals. Per decisió del Govern, aquesta diferència es paga «a terminis» i repercuteix en la factura de la llum dels anys següents, augmentant així el seu preu.
Després dels canvis normatius, en les factures s’ha d’indicar de manera clara el desglossament de costos contemplats en la factura, així com quins conceptes s’estan sufragant.
Les companyies distribuïdores són les encarregades de realitzar la lectura dels comptadors, que posteriorment s’envien a Solideo Energy.
Si ja ets client, només has de contactar amb nosaltres i demanar-nos-ho. Nosaltres ho gestionarem.
Sí, molt fàcil! Contacta amb el nostre Departament d’Atenció a l’Usuari.
En cas d’avaria, en la teva Àrea de Clients del web, on hi ha Informació d’interès de la teva factura, disposaràs del número de telèfon gratuït de la teva empresa distribuïdora per a l’atenció avaries les 24 h.
La teva factura es divideix en dues parts: el teu consum (kWh) i la potència contractada (kW), que és el màxim d’aparells elèctrics que pots tenir connectats alhora. A aquesta suma li afegim el lloguer del comptador (si no és de propietat) i els impostos (IEE i IVA).
És un aparell de mesura que registra la potència demandada en intervals de 15 minuts. L’empresa distribuïdora ho fa servir per a calcular l’import dels peatges en cada factura. En funció de la tarifa d’accés contractada aplica diferents fórmules de càlcul. S’instal·la en els punts de subministrament amb tarifes d’accés 3.0TD i 6.1TD i també en alguns punts de subministrament domèstics considerats essencials.
En la nostra activitat diària, consumim dos tipus d’energia:
L’empresa distribuïdora penalitza econòmicament a aquells consumidors on l’ús d’energia reactiva supera un terç de l’activa, en el cas de les empreses. En els subministraments domèstics, aquesta penalització no es pot aplicar. Si actualment estàs pagant pels excessos d’energia reactiva, posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem sobre les possibles solucions.
SOLIDEO ECO SYSTEMS, S. L. tractarà les seves dades de caràcter personal amb la finalitat de proporcionar-li un servei d’atenció al client per tramitar i donar resposta a les seves consultes, dubtes o sol·licituds d’informació remesa.
Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i portabilitat de les dades, tal com s’explica a la informació addicional. Per obtenir més informació sobre com tractem les seves dades personals, pot consultar la nostra Informació Addicional sobre Protecció de Dades Personals.
SOLIDEO ECO SYSTEMS, S. L. tractarà les seves dades de caràcter personal amb la finalitat de proporcionar-li un servei d’atenció al client per tramitar i donar resposta a les seves consultes, dubtes o sol·licituds d’informació remesa.
Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i portabilitat de les dades, tal com s’explica a la informació addicional. Per obtenir més informació sobre com tractem les seves dades personals, pot consultar la nostra Informació Addicional sobre Protecció de Dades Personals.