Si sintonitzes TV3 els podràs veure: Joel Joan i Jordi Sánchez! La parella més famosa de Catalunya protagonitza el nou anunci de Solideo, que és el primer anunci de tot Espanya gravat amb la tecnologia Atmos.
Fa uns mesos vam ser testimonis del retrobament del duo televisiu més famós de Catalunya a la catifa vermella. Però no era suficient: Solideo ha fet possible veure’ls de nou actuant junts al seu anunci.
Fa un any, Joel Joan, actor icònic de la televisió i el teatre català, es va convertir en el rostre reconeixible de Solideo. En la campanya “Toc, toc!” que molts encara recorden, l’actor ens recorda a tots que les plaques solars són la solució definitiva a l’augment de la factura de la llum.
Un any després, Solideo va més enllà i proposa la segona part de l’anunci: reuneix en pantalla a la parella televisiva més famosa de Catalunya, després de 25 anys de separació. Joel Joan i Jordi Sánchez han decidit aparèixer i treballar plegats de nou, per donar suport a la transició energètica i a l’energia renovable.
En aquest segon anunci, Joel Joan i Jordi Sánchez ens expliquen quins són els avantatges de l’autoconsum tant per llars com per empreses: deixar de pagar electricitat i gas per consumir només energia renovable i autogenerada. I això es pot aconseguir amb plaques solars, sistema de calefacció per aerotèrmia i carregador de cotxe elèctric.
Solideo aconsegueix reunir els actors de "Plats Bruts" per a la causa de la transició energètica
I això no és tot: hi ha una raó especial per escollir a Solideo com empresa especialista en eficiència energètica i energia solar. El Joel Joan i el Jordi Sánchez es tallen i es trepitgen pel primer pla de l’anunci fins que Joel Joan ens ho diu: Solideo és una empresa amb enginyers i instal·ladors propis, que et gestiona tot el projecte des de la concepció, instal·lació, legalització, fins als ajuts, subvencions i manteniment.
La química entre els dos no s’ha perdut gens ni mica en tots aquests anys i ens encanta poder veure’ls junts de nou, reunits a l’anunci de Solideo per una bona causa: l’energia renovable i l’autoconsum.
A l'avantguarda tecnològica
Per si la dinàmica entre aquests no fos suficient, el nou anunci porta una altra gran sorpresa: és el primer anunci a tot Espanya que aposta per gravar amb tecnologia Atmos, el sistema de so més avançat que podem trobar actualment al mercat.
Es tracta del primer sistema híbrid de so envoltant: entrellaça els canals clàssics del so (5.1, 7.1 o 9.1), encarregats de generar l’ambient immersiu que es coneixia fins ara, juntament amb objectes de so dinàmics (fins a 128 en total) que es poden col·locar en qualsevol part de la sala, amb total versatilitat de moviments i intensitat. Això es tradueix en una experiència de so completament immersiva, tant si és una pel·lícula, com una cançó com un anunci publicitari.
L’aposta de Solideo per aquesta tecnologia innovadora al seu nou anunci té l’objectiu d’oferir a l’espectador la millor experiència possible a l’hora de gaudir el retrobament del Joel Joan i el Jordi Sánchez en aquest anunci que ens transporta a “Plats Bruts”.
La química entre els dos no s’ha perdut gens ni mica en tots aquests anys i ens encanta poder veure’ls junts de nou, reunits a l’anunci de Solideo per una bona causa: l’energia renovable i l’autoconsum.
Podeu veure l’anunci complet a les nostres xarxes socials o AQUÍ.